Post by guitephibearol on Feb 5, 2022 1:29:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞
Sonic Dash - Endless Running આર્કેડ umwf
sårt tiltrengte forbedringer, men uklart hvordan man skal time bosskamper
Det er et veldig bra 😊 spill for barn og tenåringer 😜 konseptet og effektene er veldig bra du kan spille det når du kjeder deg eller trenger å gjøre noe 🤠
Gøy
Men ikke det verste jeg har sett. Mindless spill med noe innhold, men ikke mye hensikt.
dette spillet gjorde meg vondt i hodet etter å ha spilt det en stund. rullen og svingene ble overvurdert. banking av mynter tok for mye tid. det er en posering i luften som ikke gir noen mening. dette spillet er tilgjengelig offline, men må spilles online.
Mye reklame
TV
Holder stopp. Jeg kan ikke engang laste spillet på min Pixel 6.
Wrestling Revolution Sports zgx
Det er så morsomt spill som gjør meg så glad, men litt etterslep
Hvor er Droid Green Robot Hvorfor er han ikke med i spillet lenger.
Så snart jeg kommer til green hill zone prøver den å nullstille meg!!!!!!
dette spillet er ikke så kult som jeg først trodde, så jeg endret vurderingen min fra 5 til 3 stjerner. Jeg liker ikke dette aspektet ved elektronisk spilling. problemet er som følger: Jeg har lagt merke til at etter å ha brukt 2 stjerner for å fortsette å løpe, blir banen betydelig vanskeligere. hindringene blir nærmere halvparten. det er ikke like ille når du bruker "se en video" for å fortsette å kjøre!!!
Ingen måte å deaktivere AD-er.
Dette er et morsomt og vanedannende spill, men det ser ut til å være noen oppdateringer som er nødvendige, men som ikke er tilgjengelige. Også sidemålene er brutt. Jeg har 2 oppdrag som krever bruk av boostere, og spillet registrerer meg ikke ved bruk av boostere. Så jeg prøver å hoppe over dem ved å se en annonse for å tilbakestille og den er ødelagt. Det står at ingen annonser er tilgjengelige, og det ser ut til at det ikke er noen i horisonten eller tilgjengelig nå.
Kjempe kjedelig😡😡
super spill
Sonic Dash - Endless Running Аркаде pkk
Topp 5 mest populære uformelle spilltyper noensinne - inform ...
Jeg vurderer dette til 3 stjerner, det er bra, men noen ganger skjønte det ikke om det bare skjer meg, men alt i alt er dette et fint spill
Bra spill, men litt feil.
Virkelig morsomt spill, jeg spilte det da jeg var yngre, og det virker enda bedre enn før, og jeg legger ikke bare ut dette for belønningen min, men jeg vil fortsatt ha den belønningen, uansett, hvis du er en fan av løperspill og sonic, last ned dette spillet, men den endelige avgjørelsen er opp til deg.
Sonic Dash - Endless Running อาร์เคด dmq
Dette spillet er flott, jeg elsker det, jeg prøver å få haler, men jeg har knokler, Amy, krem, blaze, Excalibur sonic, ridderskygge. Totalt sett er dette spillet flott, installer det, det er ikke mye annonser vanligvis valgfritt. Du bør spille im seriøs
Stor tidkrevende moro med karakterer som er enkle å samle og enkle kontroller!
Spilte i 2 dager, hadde det gøy, men I Øyeblikket la du inn en annonse som tok opp halve skjermen der jeg ikke fikk tilgang til visse spillmekanikker. Jeg slettet den. Det er for mange anstendige spill der ute til å håndtere det bs. Hva tenkte du på??
Greit, så det er bra, men hvorfor gir jeg en 3-stjerner fordi det feiler og det er mange annonser og også charmy stjeler sonic movoes og jeg ønsker å få tails men for mye og belønningene er ganske bra og når jeg bruker amy eller cream når jeg treff spiring- eller sjefskampen jeg ser skjørtet deres, men dette spillet er bra, ganske bra, men vær så snill å fikse det
Superkult spill! Jeg elsker hvordan du kan låse opp karakterer ved å bygge i andre soner. Anbefaler sterkt
Veldig morsomt
Den beste
Jeg pleide å like å spille dette spillet, men jeg ble sittende fast i en uendelig løkke av skydataene mine som ikke lagres, og annonsene er forferdelige. Slik ting er nå, er spillet uspillbart.
Jeg redigerer min opprinnelige anmeldelse. Etter hvert som du kommer lenger i spillet har jeg lagt merke til at jeg har mange feil. Du kan se annonser for å gjenopplive på en løpetur. dette fungerer mindre og mindre. 2 av 3 ganger vil jeg se annonsen, så vil spillet tvinge meg til å lukke og starte kjøringen igjen. Jeg mistet karakterdata, jeg hadde 3 tegn utjevnet. Da de kontaktet kundestøtte, tok de 3 uker å fortelle meg at de ikke var i stand til å fikse problemet, og avsluttet saken, ingen myntgave eller unnskyldning.
Dette er det beste spillet noensinne siden for første gang
Det er bra, morsont og underholdende
Et veldig morsomt spill, men tingene du bygger for å låse opp nye karakterer, koster noen ganger mye diamanter.
7/8 er ganske bra
Spillet blir jo ruinert av reklame..
Oppdatert anmeldelse. Siden denne appen ble oppdatert 16. juni, gjenkjenner den ikke sveip på slutten av hvert nivå for å samle bonusringer, den synkroniseres heller ikke ordentlig med Google Play Games, så det er ingen måte å lagre fremdriften på og til tross for at den ber deg signere i... du kan ikke. Trenger fiksing.
Sonic Dash - Endless Running Παιχνίδια arcade ahc
Råkul
Jeg liker spillet, men jeg liker ikke den nye designen til badnics, de ser ikke fine ut, og det er også bare to sjefer, legg til de 6 dødelige Zazzene, så vil jeg være ekstremt glad
Gode gamle sonic fra sega funker alltid
Dette spillet er morsomt. Det slutter ikke, og noen ganger er det hendelser for karakterer som ikke en gang vises på oppgraderingsmenyen din, noe som bare holder den i live!
Annonsene er altfor påtrengende.
Søt når jeg velger sonic kan jeg drepe egg Man
Jeg ble tilfeldig bedt om å velge mellom sky- og telefonlagringsdata, men de ble oppført som de samme. Nå er alle de ulåste karakterene mine og fremdriften med å gjenopprette de forskjellige områdene slettet. Å trykke på en karakter viser at jeg oppgraderte dem, men de kan ikke velges. Å prøve å gjenopprette kjøp sier at det ikke er noe å gjenopprette, men å velge noe jeg kjøpte sier at det allerede er kjøpt, men vil ikke låse opp. Jeg har fortsatt min multiplikator, ringer, edelstener og bonuser.
Selv om spillet i seg selv er passende..... men annonsene som er innlemmet i spillet er mer enn upassende for barn. Det er det som får meg til å slette selve appen nå. Min 4 åring trenger ikke å se en fyr som blåser en zombie av hodet eller noen hacke en zombie med en machete. Jeg har også sett en annonse for en voksenfilm som viser noen som kutter kokain. Så på grunn av det, nei. Det er ikke verdt det.
Sonic Dash - Endless Running Аркадни mkrr
Fint spill, men annonsene er litt irriterende, men bortsett fra det er det et fantastisk spill